login hasło
SMG/KRC Millward Brown
Rejestracja Audytorów

Metoda badawcza Tajemniczy Klient polega na złożeniu wizyty w badanej placówce i dokonaniu w niej obserwacji oraz oceny obsługi klienta. Rolą audytora jest wcielenie się w postać przeciętnego klienta odwiedzającego punkt. Obserwacja jest dokonywana z ukrycia - audytor nie może zostać rozpoznany przez obsługę w placówce. Podczas rozmowy z pracownikiem audytor obserwuje to, co dzieje się wokół niego, jak wygląda punkt, w którym się znajduje, jak zachowują się pracownicy punktu, o co pytają? Po wizycie Audytor wypełnia specjalnie przygotowany kwestionariusz do badania, w którym odpowiada na pytania oraz zapisuje swoje uwagi i spostrzeżenia Wszystkie wizyty rejestrowane na za pomocą cyfrowych urządzeń audio lub audio-video, które przekazywane są audytorowi w użyczenie od Instytutu.

Nasz Instytut zajmuje się badaniem jakości obsługi klienta w różnych branżach - w szeroko pojętym handlu, bankowości, ubezpieczeniach motoryzacji i innych.

Przed przystąpieniem do realizacji badania Audytor otrzymuje komplet materiałów do badania zawierający scenariusz do badania oraz materiały szkoleniowe. Wizyta w placówce jest realizowana według założonych kryteriów określone są potrzeby konsumenta-audytora, produkt lub usługa, jakim jest zainteresowany audytor oraz wymogi stawiane audytorowi, określające jego zachowanie w placówce.

Audytorzy współpracujący z naszym Instytutem realizują badanie w miejscowości swojego zamieszkania i w innych miejscowościach w zależności od własnych możliwości.


Ostatnia aktualizacja: 13.08.2009
Millward Brown | (22) 54 52 000 Branickiego 17 | 02-797 Warszawa | www.millwardbrown.com